Ribbon Baru Sampai...

SAlam...

Huhu.. Terkejut gak tgk byk komen utk entry AKAUN yg lepas...
Mekasih krn sudi baca.. (walaupun tak abes..).. HUhuhu...

Sebab dah penat menulis entry yg panjang lebar tu, saya pun rest dari menulis entry (dan rest dari menjenguk blog oren ini) utk beberapa ketika...

Semalam, ada brg sampai... Biasanya, packing kecik gini Encik Posmen Kacak yg hantarkan, tapi kali ni van poslaju plk yg antar.. Takpe la.. Takde jodoh gamaknyer... (tetiber..)

Okay, untuk pengetahuan anda seme ribbon bunga dan polka dot dah out of stock, dan saya beli ribbon pesen lain plk... Ini lah pesennyer....

 Yup, ada lapan pesen...

 1. Pesen Polka Dot Pink
2. Polka Dot Biru
3. Polka Dot Ijau

 4. Pesen Rerama Hepi
5. Pesen Tengkorak Kiyut
6. Pesen Bear Guling2

7. Pesen Pink Bulat Tak Abes
8. Pesen Rimau Bintang Albino

Ni seme lebarnya 1cm... (sbb sy byk guna yg lebarnyer semacam ini..)

Harga, cam biasa: 
70sen utk half meter each

Ataupun 

RM5.50 utk sepaket (half meter X 8 pesen di atas)

Skrg saya ni dlm mood MALAS...
Keje saya setiap hari ialah menyanyi2 kat depan lappy pastu rakam suara, pastu macma tak sedap je, terus delete dan rakam lagi... Nampak sgt saya membuat perkara yg sia2...

Wassalam....







2 Ulasan

  1. Awak
    Kita nak those ribbon
    1m each dari no 4 sampai 8
    no 1 2 3 tak nak yer
    Payment macamana?

    BalasPadam
  2. elow ,, saya dri kuantan nk tnye.. sy nk berhubung dgn admin mcmana? erm mcm jarang open blog je? ok btw sy nk beli ribbon ni.. urgent (jiko93@yahoo.com) fb la k

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama