QUICK UPDATE

Salam...

Just a quick upadate kerana Asma-Felt-Box masih tunggang langgang...

Ini ialah stok yg baru sampai....


BUTTONS!!!

Saya masih belom berkesempatan tangkap gambar elok2...
Dan belom packing elok2...
Dan belom kira lagi berapa harganya....

Perghhh.....

Dan Acrylic Felt pun dh sampai...
Belom unpack dari wrapper lagi...
Dan very limited stok sebab saya beli sket je aritu dan harganya bole tahan gak mahal...

Adik saya akan bernikah lagi 17 hari..
Dan saya perlu pulun menyiapkan doorgift beliau,...

Dan actually saya amat tertekan dan tidak gembira...
Bukan sebab doorgift; tapi sebab adik saya yg juga merangkap kawan baek saya akan pergi dan tinggalkan saya sorang diri ...
PAsni dah takde dah kawan nk gurau2 dan berkongsi rahsia....

Tak Best... :<

Wassalam....

1 Ulasan

  1. cepat2 la update harga.. x sabar nak borong ni.. huhu..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama