My Small Craft Shop

Salam....

Ermmm...
Dah beberapa hari saket kepala...
Siapkan urgent bulk order..
Huhuhuhuhu.....

Harap2 siap sebelom 31hb ni...
Ait...
Takleh tunjuk lagi..
Dah siap nnti saya tunjukkan semenyer ea...

Aritu selepas abes Yo! Fest; saya pun angkot balik barang2 ke kedai kecik saya...
Dan amik masa gak nak susun balik semenyer...

Erm....
Sepatotnya saya kene ready stok utk kedai dan satu lagi stok utk standby yg lain...
In case join mana2 bazar, bole terus bawak stok standby jadi tak perlu la angkot brg dari kedai pastu susun balik kat kedai...
Patotnya dah lama dah pikir cara ni...
Hohohoho....

Jom tgk kedai kecik saya nak tak...?

Ini ialah tempat gantung2....
Dari kiri atas ialah;
eyes,keyrings,buttons
brooch, keychain, buttons
bell, buttons
starter pack...

Nampaknya kurang jelas.. Tapi takpe la....
Huhuhu....


Ini ialah tempat gantung yg bole pusing2...
Nampak tak bantal kecik yg digantung tu...
Itu ialah hasil tangan my partner...

Itu ialah kain belacu yg disumbat kapas pastu kat atas tu dia lukis2 corak n wish..
Serious cantek giler...
Dah byk dapat order utk Mother's Day, Teacher's Day n Door Gift tau..
Sape nak bgtau saya..
nnti sy forward kat dia k....
Huhuhu....

Yang bantal besar yg duk relax kat lantai tu pun my partner punyer gak...
Ni pun byk tempahan gak...
Huhuhuhu......


Ini ialah brg atas meja...
Disebabkan meja ni kosong je, jadi saya atur je la bg penuh..
Ok tak..
Mesti la ok...

Hahahahahahahha...

Ok la... Tu je kot...
Nak update blog tp xtau nak cakap apa..

Wassalam....



2 Ulasan

  1. salam, nak tyer la.. tempat gantung keychain yg boleh pusing2 tu baper harga yer. nak beli kat maner ek??

    BalasPadam
  2. nantijika awak tahu email saya di safifdesign@yahoo.com .nak sangat2 tenpat gantung keychain tu.. tp x tau nak beli kat maner.. tq

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama