Bebel

Salam...

Lamanya tak update...
Sy balik kampung minggu lepas dan sejurus selepas dinner kelaurga tu saya pi bercuti ke Negeri Sembilan dan Melaka.,..
Jadi kedai ni pun ditutup dalam tempoh tu...

Ni antara gambar2 menarik (menarik ke... haha) sepanjang percutian ke sana...

Ni adik saya.. Hihi...


Ni kat muzium Lukut Negeri Sembilan

Ni kat Muzium Tentera... dan jejaka kacak ini ialah ayah saya.. Muah!


Walaupun gambar ni macam tak menarik, tapi ia sgt menarik bg saya sebb saya kene baring kat tengah jalan untuk amik posisi ni./. (Ceh, konon la.. Hahaha)

Sebelom balik singgah kat Teratak Za'ba sekejap...
Takleh amik gambar kat dalam teratak...
Tapi seriously speaking, ayat2 Za'ba yg dipamerkan tyu mmg sgt2 membakar semangat...
Ada masa pegi la ea...

Ni la mercu tanda beliau...
Macam mana nak jadi pendeta hebat camni...?

Huhuhu...
Mana gambar Melaka...?
Erm.. xde gambar sbb kami x berjalan2 kat sana...
Sekadar singgah umah makcik pastu balik...

Okay, nak cakap apa sekrang ea...

Nampaknya saya kene keje kuat sket...
Buka kedai kat Kuantan ni sangat menyesakkan nafas...
Gara2 lots of money have been used utk buka kedai ni walaupun kedai kecik... Huhuhuhu...

Mulai harini, kedai dibuka bermula pukul 12tghari sampai 8.30 malam...
Malam takmo buka la sbb nk tgk TV.. Hahahhaa...

Mesti la...
Malam la byk citer best nak2 kat 8TV n TV2...
Suka tgk citer omputih sbb best la ape lagi...

Huhuhuhuhu.....

Dan peringatan, kat kedai kecik tu, harga adalah berbeza ngn kat blog...
Sebab nak cover byk benda...
Harap korang faham...

K la...
Esok pulak saya bebel ea...

Tata...

wassalam....

4 Ulasan

  1. kalau mcm tu, nak kena order tru blog la...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'ah...
      Sape2 yg sayang extra 50sen bole order thru blog..
      Cuma extra RM6.00 utk poslaju.. :)

      Padam
  2. Ruginya dah sampai Melaka tapi tak jalan-jalan. Kat Melaka lagi ada banyak tempat menarik dan bangunan bersejarah. Ambil gambar memang cantik! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... HUhuhu...
      Xpe la.. Next time kot/// :)

      Padam
Terbaru Lebih lama