R12: Handmade Ombak Rindu Felt HP Pouch

Salam...

Projek Ramadhan ke 12 ialah: Ombak Rindu Felt HP Pouch
Cewah! Nama takleh blah..
Hohoho...

 Ini la 2 biji Ombak Rindu Felt HP Pouch

Kenapa Ombak Rindu...?
Sebab ada corak macam ombak (represent ombak) dan 1 butang (represent sorang @ single @ solo)..
Konon2 rindu la tu.. Hahaha...

Nampak kan...
Macam seorang lelaki yg tgh berdiri di persisiran santai sambil memandang ke lautan yg jauh terbentang...
Butang itu ialah orang, kaler itam ialah pasir di pantai dan merah ialah lautan...
Ke tak pun...?
Huhuhuhu...


Bila bumi diterbalikkan, jadi padang jarak...

Yg ni pula sorang perempuan yg berdiri di persisiran pantai sambil memandang lautan...
Sebab tu ada bunga kat kepala...
Dan kaler pink...

Bila bumi diterbalikan jadi padang terkukur...

Erm... 
Kenapa sket sgt jaet ni...?

Wassalam....

P/S: Time menulis entry ni sy kekeringan idea.. Taktau nak bebel ape... Esok2 pulak bebel ea.. :P
     

No comments:

Post a Comment