Acrylic Felt Pack

Salam...

Eh tinggal 2 hari je lagi utk promotion ni...
Cepatnya masa berlalu.. Cam baru aritu je wat promotion...
Erm.. menakotkan... :(

Tau tak, sekarang saya sedang giat wat ready made utk consignment kat Kedah pulak pada 20hb ni.. Alhamdulillah....
Pastu terus proceed bulk order doorgift utk cukur cambul akhir bulan ni...
Nak wat design ape yer... Nnti 21hb ni baru pikir..
HUhuhuhuhu...

Pastu bulan depan saya free (wat masa ni la...)
Sape nak order, cepat2... Tengah semangat ni.. Cewah!
Hohohoho...

Wokep, ingat tak aritu saya ada potong acrylic felt, tapi tak abes...
BAru semalam saya abeskannya.. Yay!
(apa pulak yay!? Dah overdue ni.. XC)

Alamak, sori la... Saya tak brape nak ada mood potong2... Lagipun ada perkara besar yang bakal muncul tak lama lagi dan fikiran saya asyik berkeliaran kat perkara tu je.. Sori la.. sori... (ala2 manja la konon.. Hemo! Hemo! Hemo!)

Dan inilah kaler yang secara rasminya dipekkan!

Ada 2 pek tau...

Acrylic Felt PAck 10 Kaler
Cam bese RM17.00

Dan yang baru ni.....

Acrylic Felt Pack 15 Kaler
RM25.00

Harga belom termasuk postage ya..
Postage RM6.00 cam bese...

Ok tak kaler2 ni...?
Suka tak.. Suka tak..?
Hihihihi....

K la, nak tido jap pastu sambung jaet...

Wassalam....

4 Ulasan

  1. salam.. nak tanya.. besar mana kain tu??

    BalasPadam
  2. Arcylic felt pack 15 colour ni masih 25 ringgit ke?? kalau beli 2 jadi berapa?? Tq

    BalasPadam
  3. Ada.. Kalo beli 2, RM25 + RM25 = RM50. RM50 + postage...

    Postage RM6 (semenanjung), RM8 (Sarawak), RM9 (sabah)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama