DIY Mini Felt Kit: Order Cikgu Sekolah...

Salam...

Dah lama tak dapat order DIY mini felt kit ni...
Rasa seronok la pulak packing memacking <--(ada ke perkataan ni....?)
Huhuhu....

Ni order dari cikgu KH...
Beliau request pattern paling simple, sebab nak ajar basic jahitan...
Jadi saya suggest kit yang sama dengan yg rumah anak yatim aritu..
Ada 2 pattern kits..

Yg ni untuk buat Happy Star 
Setiap paket cukup untuk buat 1 pc keychain 
Tapi kali ni yang bestnya kan, saya include sekali dengan 1 modul for beginner felt class..
Modul ni ada:
1. Jenis2 jahitan dan steps
2. Step by step buat keychain ni
3. Template....

Dan ia diberi percuma dengan pembelian bulk order DIY Mini Felt Kit ni... YAY!! 
(Haha.. Ntah hape2 je yg YAY!!)

Huhuhu...
Sebenarnya rasa seronok terbayangkan budak2 tu ramai2 wat felt craft dengan menggunakan kit saya ni serta merujuk pada modul saya ni...
I feel very hepi la... XD

Dan sebab cikgu nak warna-warni, jadi:

Kaler ijau ada...

Kaler pink ada...

kaler oren ada

Kaler merah pun ada...

Dan selain keychain Happy Star, kita mixed jugak dengan keychain Domo-kun desu neh?!
Hait.. hait..?
Nehi.. Nehi..? 
(eh, nehi u bahasa aper...)

Ni la rupa domo kun yang masih belom diproses tu..
Huhuhu...

Steps dan template pun saya bagi dah sekali...
So nanti cikgu cuma perlu mengajar je, takyah pening2 dah nak prepare...
Handout tu fotostat sebagai rujukan murid2..
Senang kan.. senang kan...

Harap Cikgu Rugayah suka dengan kemudahan yang saya berikan ini... CING~! (mata bersinar)

Dan ni ada lagi gambar nak share...
Ni saya wat utk anak yatim haritu...


Sama kan.. Sama kan...
Huhu.. Mesti la....

Cuma gambar ni tak cantek la...
Gambar ni diamik dgn kamera phone..


Kit coklat kat atas Domo-kun ni ialah kit utk wat biskut..
Tapi gambar ni nampak cam vintage kan...
Huhuhuhu...

Okey la.. Banyaknya gelak...
Tiap kali wat entry mesti gelak sorang2 depan lappy ni...
Sampai lappy pun cakap, "Alamak, tuan aku ni very annoying la..."

Ala.. Sori la lappy... Bukankah ketawa itu penawar duka nestapa...
Huhuhuhu...

Okey, cukup la...
Kalo gelak ni, sampai esok pun belom tentu abes..

Tata...

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama