Join GiveAway!

Salam...

Hihihi...
Saya join 1 GA dari salah sorang member crafter baek saya, Awok's Kiter Craft
Beliau yg tgh sarat pregnant ni nak bagi kucing ni kat sesiapa yg bertuah...


Weeeeeee!
Terujanya saya nak bela kucing ni sebab:
1. Muka dia bulat macam saya.. (>_<)
2. Dia senyum kat saya.. ^___^
3. Dia tak berak merata macam kucing saya yg tgh gesel2 kat kaki saya ni..@_@
4. Dia bole tolong pegangkan kunci kete saya dan mengiau (harap2 la) bila saya musing ketang cari kunci kete...
5. Dan yang paling penting saya dah namakan dia "MUCUK" (sebut dengan dengung yg jelas kedengaran)...

Harap2 la saya bertuah. AMin....

Ha..? Nak join jgk... Bole2...
Tapi jangan teruja sgt ya.. Sebab saya dah mimpi yg saya menang...
Nanti korong kecewa pulak.. (konon.. :P)

Syarat2 dan cara2 penyertaan bole tgk kat sini : 

Selamat Berjaya seme.. ^^

Wassalam....




2 Ulasan

Terbaru Lebih lama