Alphabet Bead - Bead Huruf

Salam...

Malam ni nak tengok Supernatural.. (Ingatkan diri sendiri awal2 kot2 lupa lagi..) HUhuhu...
Ok tak jambangan bunga semalam...?
Gatalnya tangan nak wat bunga lagi.. Tapi kene sabar...
Kene siapkan consignment order yg wajib pos petang ni...
Pastu saya free!!

1hb nak tgk wayang...
3 & 4hb nk pi kursus...
Dalam free tu kene ingat settlekan beberapa hal yg tak tersettle.. Macam ada 2 3 hal lagi tapi tak pasti apa dia.. Kene duk elok2 n semak balik... HUhuhu....

Wokep!
Barang baru kan..
Jeng jeng jeng!!!

Alphabet Beads - Bead Huruf

Comel tak? Comel tak..?
Kalo korang perasan, beads ni dah lama saya guna tapi beli sket2 je sebab guna sendiri..
Kali ni beli banyak sket...
Nak tengok ada tak orang nak beli...
Huhuhu...

Nak wat ape beads ni...?
Biasanya org wat jewellery, gantung-gantung kat handset, dan ape2 je yang tercapai dek akal..
Tapi saya guna ni utk wat tulisan pada craft..
Sebagai contoh, ada org order bekas phone nak letak nama "SITI".
Atau ada order pencil case nak letak wish "ALL THE BEST IN UPSR"
Atau ada order frame gambar tulis "I LOVE YOU FOREVER, JOAN LENNON"
Apa2 je order yg nak letak huruf...
Mahal la sket, tapi dah jimat banyak masa nak sulam perkataan..

Tapi kalo tulisan besar2 tak perlu guna beads ni..
Lagi cantek potong huruf felt. Bole adjust size..
Ni utk tulisan kecik yg besenya orang minta sulam...

Saiznya 7mm
Harganya:
RM5/paket = ada 26 pcs (huruf A-Z, 1 huruf 1pc)
30sen/sebiji (pilih huruf = warna diberi secara rawak)

Sape2 nak, sila isi borang ya...
Saya ni pun tgh siapkan projek guna beads ni utk consignment order..
Nanti saya upload ek... :D

Owh.. Ada 1 lagi brg baru..
Esok saya tunjuk tau...
Stay tuned... (cewah! XD)

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama