In progress: Bantal wedding

Salam...

Handmade wedding pillow yang masih dalam progress...
Giler penat buat bantal ni...
Penat nak menjahit sekeliling sebab kat sini saya takde mesin jahit...
Biasa kat kuantan saya guna mesin jahit ibu utk jahit sekeliling bantal...
Sakit tulang belakang duduk terlalu lama...
Apapun, penderitaan tu dah berakhir buat sementara waktu...
Huhuhu...

Erm.. Tak sabarnya nak beli mesin jahit...
Nak beli yang paling murah je sebab jarang2 pakai kan...
Beli yg mahal kang rugi la pulak..
Bukan pandai jahit baju pun.. Hahahaha...
Kalo la tetibe ada sebiji mesin jahit jatuh dari langit, alangkah bahagianya... X>

Owh, saya nk umumkan bahawa saya dah tak terima order melalui phone (sms atau kol)
Saya pun tak buat COD atau self pickup kat rumah..
Semua urusniaga hanya melalui email, PM di FB atau borang..
Dan pos semua menggunakan poslaju.

ok, nk pos barang jap...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama