In Progress yang Giler Sepah...

Salam...

Jom tengok apa yang telah kami kerjakan kelmarin...

Chup! Chup! Chup!
"Kami"..???. (teng teng teng teng....???)
Huhuhu..... Saya dan Encik Hubby la... (>_<)

Ya!
Kami telah menyepahkan bilik kraf kami...
Hahahahhahahahahahaaa...
Padan muka kami...
Pasni kene kemas balik....

Sepah kan...? Sepah kan...?
Kain batik tu ialah kain yang saya pakai...
Huhuhu...
Camne la bole termasuk...

HUhuhu..
Ni pun selepas dah siap potong manusia 6 keping tu.. 
Belom tengok lagi betapa sepahnya ketika proses memotong itu dilakukan....(potong manusia 6 keping...? Gulp! Adakah ini blog seram...?)

Hahahahhaaaa 
(ketawa jahat disertai gema...gema...gema...)

Inilah manusia yang berjaya kami potong...
Bwahahahahhaaaa...

6 keping!

Okay, ini sebenarnya pasangan pengantin...
Tapi sebab belom siap, jadi ia nampak macam pontianak dan drakula...
Hohohohoo...
Betok tak..?

Time ni kan, saya hepi sangat..
Sebab Encik Hubby duk dalam bilik ni sambil menghasilkan felt kraf pertama beliau...
Saya sangat hepi melihat beliau begitu tekan memotong, menampal dan menjahit setiap detail satu persatu...
Lepas dah siap sebiji, kami pi kuar makan...
Pastu balik umah, beliau sambung lagi buat kraf yang kedua... 
Harap2 beliau gembira dengan hasilnya tu...
Tapi kan, memang ada bakat la.. 
Sebab jahitan beliau sangat kemas dan dalam tempoh seminggu lagi, mungkin lebih kemaas dari saya....
Woooooo...Tak bole jadi ni...
Mane le kalah...

Ganbatte Neh!!

Apapun, order ni dah siap dan jap lagi kami nak poskan...
HAsilnya saya akan tunjukkan dalam the next entry...

K la...
Nak kuar jalan2 dulu...
Bye...

Wassalam....


2 Ulasan

  1. waa... bestnyer buat sesama.. jeles i u hehehe

    Tahniah asma, semoga berkekalan hingga ke syurga.. Amin... :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama