More Ribbons!!

SAlam...

Ops.. Cam lewat je arini...
Okay, ni 3 jenis corak ribbons yang saya janjikan semalam...

Reben Cupcakes 10mm
Saiz: 10mm
Harga RM1.50/meter

Reben Zirafah Kuning (hahaha..)
Saiz: 10mm
RM1.50/meter

Reben Zirafah Hijau
Saiz: 10mm
RM1.50/meter

Okay, ni la kesemua 13 jenis yang ada (rujuk jugak yang semalam punya..)
Berminat, isi je borang tu ek...

Phew....
Saya betol2 teruk...
Saya cuma masuk blog dan update apa yang saya nak je pastu out...
Saya takde membebel  lagi kan..
Rasa cam tak syok je bila tak bebel.. (Huhu.. Ada plk macam tu...)

Sorry, saya tgh siapkan pending order.. Tu satu sebab kenapa saya takmo selalu online..
Kalo dah online, mula2 nk check order je, pastu baca2 blog, baca2 FB, tgk2 gambar comel2, search mcm2 kat Encik Google, window shopping online.. Shopping online...
Berjam2 online, jahit satu ape pun tak sentuh...
Teruk kan saya...
Hahahhahaaa...Memang teruk...

Jadi saya kene limitkan masa online...
Dan siapkan pending order secepat mungkin...

Dan sape2 yg nak order, please isi borang...
FB saya jarang2 je masuk sebab kalo dah masuk takleh keluar...
macam2 benda best kat situ. (padahal takde ape pun.. Huhuhu)..

K la..
Esok nak update brg yg baru smpai semalam...
Baru je abes potong....
Tggu esok tau....

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama