New Craft Supplies in da House!!

Salam...

Huhuhuhu...
Saya hepi sangat tau...
Sebabnya ada barang baru masuk kedai...

Cer tengok ni.... ^_^

Magnet 1.5cm for craft yang baru sampai...
Harganya 30sen sebiji...
RM28 utk 100biji

Pastu acrylic felt pun baru sampai gak tau...
Belom abes potong lagi...
Salah satu pek yang dah buka...
Ada 25 kaler kesemuanya...
Tapi harganya dah lain tau.. Sbb beli byk dapat murah..
Muahahahahha...
Harganya RM1.30 sekeping saiz 23x25cm (sebelom ni harganya RM1.70_
Bestkan2...
Boleh berkraf byk2 lagi...
XD

Polyester felt pun dah abes potong kesemuanya
Ni saiz 1/4meter...
Tapi saiz n saya tak jual...
Maaf, modal tak berapa nak byk nak borong gulung2..
Doakan saya murah reseki ya..
Target 2015 nak beli gulung2 pulak...
Amin....

HUhuhu...
Polyester felt ada 30 kaler kesemuanya dan semuanya available..
Saiz 23x25cm jugak... RM1.10 je sekeping..
Yippi!!

Pastu ada felt huruf in da house!
Felt huruf!
Yippi2!!!

Felt huruf ni saya jual per paket la...
1 paket ada semua huruf A-Z dan no 0-9 dan tanda seru, tanda tanya, nokhtar dan koma seperti gambar di atas....
HArganya cuma RM1.80/ set
Kaler bole pilih..
Dan bole jugak request nk felt, kertas atau foam...
Tp kaler limited jgk la..

Saya tak jual per huruf..
Sori ya...
Tak larat nak gelek by huruf sebab hurufnya kecik...
Saiz dalam 1 inci tiap huruf.

Okay, sape nak isi borang tau...
Nak potong kain sat..
Bye bye...

Wassalam...

^_^

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama