Borong Brooch Button RM1.00

Salam...

Woooo...
Saya tgh siapkan order borong oleh sorang student ipta..
Dia borong brooch button untuk jual balik kat kolej..
Bagus2.. Suka dgn korang yg bersifat keusahawanan ni... ^_^
Time saya belajar dulu, takpernah jual apa2...
Saya cuma baca buku dan main game... MAcam tak terpikir langsung nk menjual...
Mungkin saya ni kategori dah tua baru bakat muncul kot... Kuikuikui....

Ini la brooch button yang dia borong tu...
Saya cuma susun butang dan tampalkan brooch kat belakang...
Very simple.. Tapi kiyut sgt2...

BAnyak lagi ni...
HArap2 siap malam ni...

Sape yang berminat  nak borong kerongsang butang cute, bole terus email saya ya: asema84@gmail.com

Brooch ni harganya cuma :
 RM1.00 sebiji...
100biji = RM95.00
500biji = RM450.00
1000biji = RM800.00

Cuma kene bagi masa nak siapkan...

Wokep, sape nak order, email je ek... Nk isi borang pun bole...

Wassalam....





Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama