saya merepek kejap...

Salam...

Sejak akhir2 ni takde mood je...
Sy kene siapkn brg2 utk join booth bulan jun tapi mood berkraf macam biskut chipsmore..
Progress sangat slow dan tak produktif...
Sebelom ni saya dapat buat dengan lebih cepat dan bertenaga dan excited...
Kenapa sekarang mood tu tak muncul...?

Saya macam paksa2je buat keje pastu kejap2 nak makan la, nak minum la, nak mandi la, nk tgk tv la... tapi satu je yg best.. kalo dulu sebelom kawen sy suka golek, tapi sekarang dah jarang golek (kecuali time tengok tv)..

Hati ni macam runsingkan sesuatu tapi tak tau apa dia...

Mungkinkah saya risau pasal berat badan saya yg naik mendadak 5kg menjadikan saya seperti ikan buntal yg kembang..?

Atau kerana saya tgh menahan nafsu makan dr makan nasik, minum air yg sedap2 dan makan produk tenusu dan junk food tapi tak kurus2 jgk?

Atau kerana baru2 ni saya join letak barang kat booth dgn sewa rm80 dan mendapat pulangan hanya rm8.00?

Atau kerana barang yg saya order pd 21hb yg lepas masih belom smpai2 lagi walhal dia menggunakan servis poslaju dan tracking no xde dlm record poslaju dan di buat tak tahu je dgn perkara tersebut..?

Atau kerana saya gian nak keluar jalan2 sambil tengok2 tempat yang baru saya menetap ni memandangkan saya seorang yang terlalu berdikari sebelom ini?

Atau fokus saya dah menyusut disebabkan faktor usia? - ceh, mcm la tua sgt.. kikikiki...

Atau ia hanya hormon pelik yg muncul sebulan sekali...?

Macam mana la saya nak kembalikan mood seperti dulu.

Tau tak apa saya nak sekarang?
Saya nak buka booth atau open table seminggu sekali kat mana2 sebab saya dah gian nak berkomunikasi secara langsung.. harap saya akan cepat dapat anak supaya saya dapat teman berbual.... Amin...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama