My SHopping Cart

Salam...

Phew.. 
BAru siap update website yang terbengkalai sekian lama ni... 

Kpd korang yang nak order craft supply, bole terus order kat sini ek: http://asma-felt-box.com/
Atau klik kat kotak ni:


Website ni dalam bentuk shopping cart. Korang cuma perlu klik je mana yang nak dan masukkan dalam troli, pastu bole ubah kuantiti, cancel, tambah dan sebagainya ikot bajet.. Bila dah puas hati, tekan check out nanti dia ia akan calculate jumlahnya termasuk pos dan minta korang punya address utk tujuan pengeposan...

Pembayaran melalui 3 cara iaitu CIMB, Maybank dan Paypal..

Lepas bayar (transfer atau bank-in), korang login semula dan attachkan resit tu dekat "order history". Bila payment dah clear saya akan terus poskan pd Isnin, Rabu atau Jumaat...

Saya faham ada yang nak urgent feedback sbb susah nak online atau dpt pi bank mlm ni je (esok2 dh takde transport sbb bank tu jauh. Minggu depan pulak dapat pegi), atau nak transfer cepat2 takot esok2 lupa, atau nak transfer cepat2 sebelom abes duit beli benda lain, atau suka settle cepat supaya rasa lega...

Cuma saya tak dapat sentiasa online sebab ada waktu saya perlu siapkan pending order dan kadang2 bulk order yang memaksa saya pulun sebelom tarikh yang ditetapkan. Ada waktu saya keluar jalan2, balik kampung, tgk movie, beriadah (beriadah la sgt) dan aktiviti yang melibatkan pergerakan otot. Saya tak suka pegang phone dan saya takde phone dah sekarang... T__T..

Jadi, saya create shopping cart ni supaya korang bole order dgn mudah (tak perlu copy paste nama item ke dlm borang pesanan.. cuma klik je dan taip berapa pcs terus muncul harganya) lalu bole terus membuat pembayaran... Nnti bila time saya check order, dah bole terus bungkus dah utk dipos...

Dan kepada yang nak order secara hubungan dua hala pun bole.. Cuma PM saya kat FB, atau isi borang kat blog atau email ke asema84@gmail.com. Bagi masa sikit utk saya reply ya sbb kemungkinan saya tak online time tu...

Convenient tak..?
Harap saya dah selesaikan satu masalah...


Okay, nak pi pos barang jap pastu sambung buat order...
Tp macam lemau je ni.. cam nak tido je mendung2 ni .. Huhuhu...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama