Online Shop Review: Nini Collections

Salam...

Harini saya nak review satu online shop...
NINI COLLECTION namanya; korang boleh terjah kat sini--> https://www.facebook.com/babynmamawaers

Nini Collections ni menjual pakaian dan barangan bayi...
Memang cute sangat produk-produknya..
Saya yang belom dapat baby ni pun geram, ape lagi korang yg ada baby...

Ni antara barangan yang dijual...
Pakaian bayi

NI baju yang paling saya minat...
Tapi tak muat la. haha.. (memang la..)

Ada topi..
Alolo.. Tomey tomey..

Ada beg
Saya suka beg ni..
Beg ni kecik je.. 
Elok sangat nak letak lampin 2 keping, botol susu , towel kecik time jalan2 ngn baby..
Kalo baby tu dah pandai jalan (dan pandai jalan panggil baby lagi ke..) bole suruh dia bawa beg tu sendiri..
Kita bawak adik dia la plk.. Huhu..

Pastu ada kasut
Saya pilih yang klasik..
Saya memang klasik n simple sokmo..

Soft toys pun ada tau..
Jap ek, saya pilih yang paling kiut..

.....................

Orait, saya pilih ni...
Ni soft book..
Kenapa saya pilih ni..?
Sebab saya suka membaca...
Pastu saya suka laut (Marine Biology la katakan..)
Pastu saya suka Jack Sparrow yang kacak pirates
Maka saya pilih la toys ni..

Bedung pun ada tau...
Bedung versi omputih..
Saya suka kaler brown ni...

Selain dari barangan bayi; Nini Collection juga ada barang2 lain seperti:

Cadar 3D
Pergh.. Kelas kau jah...

Tilam berkelambu untuk baby
Alaa.. Baby je ke..
Mak baby nak gak.. 
(note to myself : 1st item in buying list time preggy nnti)

Tikar Evamatik
Uii.. Banyak gak design..
Jap ek nak pilih...
Haaa.. Yg ni paling saya suka...
Syok kan tengok ni.. Terpukau pulak ai...

Shawl pun ada tau.. 
Saya suka ni...
Kenapa? Ala.. takkan tak tau kot...
Sebab ada heart tu..
Saya paling suka corak heart..
Tak kesah la apa2 barang pun, mesti tertarik yg ada corak heart...
Satu lagi corak bulat2..

Untuk produk lain korang bole terjah sendiri dan godek2 sepuas hatimu..
Nini Collections akan tambah lagi produk-produk bayi dalam masa terdekat ni...
Jom like ramai2 and show your support to local online business...

Saya pun la ni makin rancak membeli online..
Kalo bole berus gigi pun nak beli online.. haha...

K la..
Nak sambung siapkan bantal ni...
Esok nak pos..

All the best to Nini Collections..

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama