Search This Blog

05/02/2014

Ladybug Pillow yang tak berapa menjadi...

Salam....

Aritu tangan ni gatal2 je nak buat ladybug pillow...
Buat punya buat; TAK MENJADI LA PULAK...

Tengok ni....
Ladybug Pillow yang tak berapa nak menjadi.. :/

Ladybug ni saya guna felt dan jahit ngn machine..
Korang pun tau kan, saya ni tak berapa pandai guna machine...
Bila jahit tu dah ikot betul2 bulat..
Tapi bila terbalikkan tengok la..
Dah jadi hape dah, empat segi...

Sedih la.....Ingatkan machine jahit ibu je yang tak suka saya...
Rupanya machine jahit sendiri pun sama jugak..

Takpe la..
Taknak kawan...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment