Search This Blog

07/04/2014

Tutorial: Ladybug Felt Keychain (video)

Salam...

Seperti yang dijanjikan kepada Kinah dalam 2 tahun yang lepas, akhirnya saya buat tutorial caman nak jahit keychain ladybug...
Maaf la sebab lambat sangat...
Puncanya ialah tak teringat, dan bila teringat time tu tak free...


Dalam video ni saya tunjukkan tutorial nak buat keychain ladybug dari mula sampai siap..
Kali ni saya ada cakap-cakap sikit..
Macam pelik sangat bercakap sorang2..
Kalo korang rasa awkward je, percaya la saya pun rasa macam tu..
Hohohoho...

Hope you enjoy the video..

Wassalam...



No comments:

Post a Comment