Round buttons 2 holes

Salam...

Harini nak tunjuk kat korang Butang Bulat 2 Lubang yang ada kat asmafeltbox
Round buttons 2 holes ni ada 4 saiz..

Tiny Buttons 6mm
Ni Tiny Buttons
Saiznya kecik sangat iaitu 6mm
Saya biasa guna sebagai hiasan kat topping kek, atau cupcake
Ataupun lubang huruf felt utk huruf yg kecik...

Small round buttons 9mm
Yg ni butang bulat kecik 2 lubang 
Saiznya 9mm
Butang ni saya biasa guna sebagai punat kat tengah felt flower, lubang kat huruf felt dan juga saya susun butang ni supaya ia membentuk perkataan atau corak kat bantal, purse dan pouch

Black small buttons 9mm
Ni butang bulat kecik hitam saiz 9mm..
Jenis yang sama macam kat atas tu cuma kalernya hitam.
Butang ni pada asalnya saya gunakan sebagai mata kat mana2 handmade yang memerlukan mata..
Contohnya felt orang, onigiri, domo kun, star, cupcake atau apa2 je yang ada mata...
Selepas saya berjumpa dengan brads, penggunaan butang hitam ni dah berkurang, tapi masih menggunakannya jika saiznya bersesuaian...

Round Button 15mm
Butang bulat 2 lubang ni berdiameter 15mm
Selain sebagai lubang pada huruf felt yang besar sepert pada bantal misalnya, saya juga gunakan dia sebagai fastener kat phone pouch, tablet casing, purse; dan hiasan pada bunga2 felt yang besar. 
Saya juga gunakan butang ni kat Yummy Button Brooch

Round Buttons 23mm
Butang Bapak Besar bersaiz 23mm
Sebenarnya dia takde la besar sangat, cuma time 1st time beli, saya terkejut sbb dia ni besar sangat tak seperti yang saya imagine..
Selepas saya tengok butang2 lain yang lagi besar, baru sedar takde la besar mana pun butang ni..
Hahaha..
Butang ni saya guna kat Yummy Button Brooch dan fastener kat casing yang besar2.
Pastu cam biasa la, buat hiasan kat bantal...

Itu la 4 saiz butang bulat 2 lubang yang ada kat asmafeltbox..
Pilih la mana2 yang menjadi pujaan hatimu...

Nak order, bole isi borang kat sebelah atau order direct kat asma-felt-box.com ataupun whatsapp 0183798330

Saya pos barang setiap hari tau..
Kalo bayar sebelom pukul 12tghari akan dipos pada hari yang sama..
Kecuali barang handmade, amik masa la nak siapkan...

Orait, jumpa lagi esok..

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama