First Time : Props Photo Booth for Wedding

Salam..

Tab saya dah berat..
Maksud berat tu ialah lambat loading.
Nak buka satu apps tu kene termenung sat..

Maka minggu lepas saya dah delete banyak gambar2 dalam tu..
Salah satu punca tab tadi berat ialah gambar-gambar dari whatsapp
Gambar yg saya re-upload pun dia save sekali..

Aiyoooo...

Saya dapat beberapa request dari whatsapp yg mintak saya upload semua gambar bahan-bahan kraf yang saya jual..
Tau berapa jumlah barang craft yang saya jual?
Setakat hari ini ada 204 items (bahan kraf sahaja). Belom termasuk emas, Auliya, dan susu kambing...
Dan ada lagi items yg belom saya introduce..
Serta item yg planning nak masukkan kelak..

Upload satu2 gambar tu ke dalam whatsapp consume so much time...
Bayangkan la 204 gambar..
Nak mencari dalam album yg bersepah tu amik masa juga..

Oleh itu, saya sarankan korang buka je link tu..
Semua maklumat yg korang nak, lengkap dalam tu..
Kebanyakan waktu saya bg link yg specific dengan item yg korang cari.
Klik je link terus muncul gambar, harga, warna saiz.

Tak mau order kat website, bole order kat whatsapp..
Cuma tulis item apa dan kuantiti, nanti saya kira harga...

Orait...

Saya dapat request dari sorang regular customer yang bakal menamatkan zaman bujangnya bulan ni, in shaa Allah..
Beliau minta saya buat props utk wedding tu nanti..

Huhuhu..
Saya belom pernah buat props..
Terus macma blank, tak tau nak buat apa..
Yang saya ingat ada misai2 dan spek mata camtu..

Mula-mula rasa tak mau buat..
PAstu rasa macma challenging jugak ni..
Buat benda baru kan..

Akhirnya jadi la beberapa props yang tak seberapa ni..


Ok tak?

Ada lagi planning nak tambah macam-macam..
Boss kata cukup banyak ni, cukup la kot..

Ada tu macam kissing lips, tapi rasa kurang sopan pulak..
Ada lagi ayat2 yg menarik nak tambah..

Kalo nak tambah ni, kene tambah masa gak ni dalam beberapa hari..
Camana, nak mintak extend ke?

Macam syok pulak buat benda ni kan..
Kikiki...

In shaa Allah nak tambah dalam ready made nanti.. ^__^

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama