NEW CRAFT SUPPLY : BOBBIN CARD PLASTIC untuk BENANG CROSS-STITCH

Salam...

Korang yang selalu guna benang cross stitch pasti tau apa bendanya ni..


Ini ialah bobbin card versi plastik yang berfungsi untuk simpan benang tu supaya tak berselirat
Cara guna senang je..
Korang gulung gulung gulung sampai abes, pastu hujungnya selit kat bukaan secoit yang nampak macam kaki tu..
Pastu simpan dalam box..
Comel kan..


Ini ialah benang cross-stitch..
Saya guna benang ni utk jahit felt craft.
Kalo yg jahit pukal tu, saya guna benang biasa je; sebab bebang cross-stitch ni mahal sket..
Bila dah mula pakai, lama2 dia akan tersangkut2 jadi.
Oleh itu bobbin card tu akan bantu dia menjadi lebih organised

Apa yang penting?
Kerjasama...
Apa yang penting?
Kerjasama...

Kalo nak, dapatkan:

BOBBIN CARD kat SINI
BENANG CROSS STITCH kat SINI


**********

Jumaat, Sabtu dan AHad yang lepas saya ada masalah nak online..
Asyik2 putus..
Berpuluh2 kali restart asyik tak dapat detect line..
Bila dah detect, line terlalu perlahan sampaikan saya reply pun dia tak sent.
Memang nak jadi HULK la haritu..

Harini saya dah dapatkan line umobile broadband.
Guna wifi.
Harap2 okay..
Maxis mmg takde coverage terus kat sini..
NAk kata celcom tak ok, sejak pindah sini bulan 12 haritu, okay je..
Takde masalah pun.
Awat beberapa bulan ni ada masalah pulak..

Banyangkan la, saya pakai RM120-170 sebulan; tapi line macam !@#$%^
Berbaloi tak?
Sabar je la..

Ingat kalo umobile ni okay; dan celcom masih sengal macam biasa, nak terminate je la number ni..
Masih bersangka baik kot2 celcom nak upgrade service dia..
Upgrade apa sampai berapa bulan dah ni..?

HArap2 okay la pasni..
Sayang gak number ni, bertahun2 dah pakai..

Wassalam... 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama