Video : Cara memasang butang balut tanpa menggunakan alat

Salam..

Saya tak gembira dengan muka blog ni..
RAsa macam bukan blog saya je..

Side bar tu tersorok sangat..
Archive pun tersorok..
Dan saiz setiap komponen atau gadget atau tak tau la apa orang panggil ni, sangat tak memuaskan hati.

Namun begitu, bila view kat phone, nampak okay je kan..
Memandangkan ramai browsing website guna phone, maka saya pun antara redha tak redha je la dengan perubahan ini..

Okay la..

Saya terlupa nak bagitau korang pasal cover button yang saya jual ni 
Atau kita panggil butang balut..
Butang yang kita balut dengan kain tu..
Kemudian taruk kat baju, lengan baju, beg dan sebagainya..

Korang nak tak butang balut yang boleh dipasang tanpa menggunakan alat?
Beli butang balut je, alat, plier, clamper apa semua tu tak perlu...
Tekan ngn jari je (tak perlu kuat pun) dan dia akan fasten dan takleh buka dah..

Kalo nak, order la kat asma-felt-box (aka saya)
Sebab memang tak perlu guna alat untuk pasang..
Saya pun lambat tahu..
Puas saya cari alat dia, tapi dah takde jual..

HAritu saja-saja nak try tekan, tengok-tengok dia betul-betul terkatup dan tak boleh buka dah..
Aku pun apa lagi, seronok la jawabnya.
Hohohoho..

Kalo tak sure camana nak buat sila tengok video ni :



Nak order, direct je kat asma-felt-box.com
Atau whatsapp saya..

APapun saya sangat galakkan korang order kat website.
Sebab pembantu saya dha sambung belajar, takde orang reply whatsapp dah la ni..
Saya la yang kene reply..

Time saya cuma available pukul 11pg-4ptg shj.
Tu pun bukan 100% standby, sebab banyak kerja lain.

Oleh itu, jika korang jenis shopping malam, sangat digalakkan order kat website..
Don't worry, hari-hari saya check dan pos..
JAdi takde masalah tertinggal..
Kalo risau sangat, bole hantar reminder kat whatsapp..

Jom kita membalut butang.

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama