Video : Tutorial Cara Pasang Kepala Zip

Salam..

Saya pernah dapat email minta pasangkan zip meter yang dorang nak order tu..
Dan dapat whatsapp juga minta tunjukkan cara nak pasang kepala zip pada zip meter..

Okay harini saya tunjukkan..
Saya dah buat dalam bentuk video bagi senang tengok..



Senang kan..

Apa kelebihan antara zip meter dan zip yang dah siap ada ukuran..
Bagi saya sebagai craft maker:

- kepala zip tu besar dan senang nak masukkan keychain
- bole potong ikot suka.. 4 inci bole.. 20 meter pun bole..
- sangat sesuai untuk buat beg, sarung kusyen, sarung mesin basuh dan sebagainya.. Untuk pakaian tak sesuai sebab besar sangat gigi dia..

Nak cari zip meter?

Dapatkan kat SINI
Ada 6 warna.. Kepala dijual berasingan..
Paling panjang 20meter ya..
Kalo nak 50meter, kene amik 20m + 20m +10m camtu..

Wassalam.. :)

No comments:

Post a Comment