Mengait beanie, booties dan kopiah

Assalamualaikum...

Saya update kisah lama-lama je la ya...
Yang terbaru ni takde kisah apa pun selain saya dan baby.


Cantik takkk.

Ini hadiah untuk anak buah, anak ketiga adik saya.

Saya bangga gila berjaya buat booties tu.
Susah sangat (bagi saya la) yang part melengkung tu.
Banyak kali kait buka kait buka sebab dah salah buat.
Sedih gilaaa..

Tapi bila dah siap, PUAS HATI!

Tapi kan,,,

Rupa-rupanya kecik sebelah...
ALahai, camana bole jadi gitu...
Rasa frust la juga...
Pujuk-pujuk hati cakap awak newbie lagi, biasa la silap sikit-sikit...
Tapi cam tak berapa nak makan je pujukan tu.
Huhuuuu


Lepas siap ni, si abang dan si kakak tengok, dorang pun nak...
Haaa. bole-bole..
Time ni baby baru mengesot-ngesot, memang bole sangat la nak mengait lama-lama..
Hasilnyaaaa


NI untuk si kakak

Ni pula untuk si abang.

Pastu,,, tak habis sampai situ je..
Ibu minta buatkan satu kopiah untuk ayah, Nak kaler putih,,
Haaaa,, bole bole..

Siap!

Kopah simple-simple je saya tahu..
Kopiah lawa-lawa tu tak reti la. Soriii...

Dah pos dah pun...
Tak tahu la dorang ni sebenarnya pakai ke tak pakai hasil kait saya ni..

Jenuh tau mengait.
Kalo tak pakai sedihnya hati saya..



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama