Projek Amal Granny Square Completed!

Assalamualaikum...

Ingat saya lagi tak.
Maaf, dah lama sangat tak online, tak sempat, baby dah membuas.

Baru teringat saya belom update lagi pasal Projek Amal Granny Square

PAda bulan Juali haritu saya berjaya siapkan 65 keping granny square


Kenapa 65 keping aje?

Masa tengah syok-syok buat tu baru saya tahu yang benang Nona takkan campur dengan benang Minlon. Jadi kalo sape buat guna benang Minlon kene buat 130 keping la, supaya mereka dapat cantumkan jadi selimut terus. Klao bennag Minlon campur dengan Nona, selimut tu tak cnatik sebab saiz benang tak sama.

Bila tahu tu, saya macma dah kalut dah.
Mana tak kalut, baby dah start high need, granny square baru siap 40 lebih je baru.
Huuuuuuu

Lepas tu say ahubungi salah sorang akak yang join grup ni juga,
Dia guna benang Minlon.
SO saya ajak dia buat separuh-separuh.
Naseb baek dia setuju.,

Alhamdulillah, Siap juga 65 keping.
Tu pun tersilap tau, lepas complete tu tengok-tengok ada 64 keping je.
Haaaaaa.. sudah!

Terpaksa buat sekeping lagi.
Ntah mana ntah hilang sekeping lagi...

Apa pun semuanya dah settled.
Saya rasa lega giler...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama