Cara dapatkan Voucher Free Shipping Shopee

Salam.

Kecewa bila dapat 2 je voucher free shipping dari shopee? 

Sebelum ni dapat juga 4 ke, 6 ke, tapi kali ni 2 je.

Sebenarnya saya pun kecewa juga bila tengok customer beli barang lebih rm15 tapi tak pakai voucher.

Sebab apa saya kecewa?

Sebab shopee tetap makan 4% (+ sst 6%) dari setiap jualan saya tak kira la korang pakai ke, tak pakai ke voucher free shipping tu.

Saya rasa cam tak adil je kat situ.

Tapi kan sebenarnya korang bole dapat lebih dari 2 voucher tau. Kene claim.

Meh saya tunjukkan cara claim voucher rm15 free shipping dari shopee.

Mula-mula buka app shopee.
Kat belah atas tu cari ikon "rm15 free shipping".
Tekan situ.

Pastu korang akan dibawa masuk ke voucher free shipping yang berlambak² macam ni.
Haaa...tekan claim tu cepat.

Okay, jom kita check ada tak voucher tu.
Tekan 'me'.
Tekan 'my voucher'.

Yay! Dah dapat.
Haa... apa lagi.
Jom shopping.

Jangan lupa juga shopping kat kedai saya tau




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama