Tutup Order Handmade (buat sementara waktu)

Salam.


Kandungan saya dah nak masuk 36 minggu. Tak lama dah nak bersalin, takotnya 😣.

Oleh itu nak announce yang order handmade ditutup buat sementara waktu. 

Maybe tutup dalam 6 bulan macam tu kot. Sebab nak fokus jaga baby (in shaa Allah) dan toddler yang makin macam-macam perangai dia tu.

Apapun, ready made item ada la sikit lagi, bole tengok kat kedai shopee saya.

Yang tu memang bole terus pos kalau korang order.

Bahan-bahan kraf lain masih berjualan seperti biasa. Ada staff packing-kan barang dah pos setiap hari (kecuali Sabtu, Ahad dan cuti umum).

Jadi, jangan risau. Order je cam biasa kat kedai shopee saya tu, tak pun kat kedai online saya.

Shopee sekarang ni dah tukar sistem baru tau. Kita dah tak boleh pilih kurier macam dulu lagi. Shopee akan pilihkan mana² je untuk kita. 

Saya on Poslaju dan J&T. Naseb la dapat mana-mana antara dua tu.

Tapi kan, saya ada dengar ada seller yang tak on pun shopee express tapi dapat shopee express. Dah kenapa pulak macam tu.

Harap² saya tak kene la shopee express tu. Jauh la ofis dia. Tak berbaloi nak pegi setiap hari. Pkp ni pulak lagi la susah nak keluar.

Harap² kedai kecik saya tu tak kene la apa² musibah.

Doakan keselamatan dan kesihatan saya masa melahirkan baby nanti. Saya takot sangat ni.

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama