Bantal Hadiah Birthday Handmade

Salam...

asma-felt-box ada produk baru tauu.

Bantal Hadiah Birthday.




Tiga biji bantal ni order dari adik saya sendiri untuk anak²nya. Birthday dorang dekat².

Sebenarnya projek ni dah lama saya nak buat, sejak beberapa tahun lepas. Bahan dan alat pun dah beli. Cuma tak buat² je.

Kalau ikotkan masalah masa je la.
Tapi kadang tu saya tak pasti samada memang masalah masa, atau saya ni kurang percaya diri nak jual Hadiah Bantal Birthday ni.

Apapun...

Bantal ni bersaiz 40x40cm. 
Korang bole request warna bantal, warna tulisan dan font. 

Font apa-apa pun bole.
Warna tulisan pula buat masa ni ada hitam, putih, merah, kuning dan gold.

Korang cuma hantarkan pada saya tulisannya (dalam format image - jpg, jpeg, png - atau pdf pun bole).

Tapi number whatsapp saya dah expired (lupa topup 😭). Korang bole contact saya kat email buat masa ni atau order kat website.

Itulah kan, saya macam belom betul² ready nak promote bantal ni.

In shaa Allah nanti saya beli warna² kain utk bantal dan number whatsapp baru. Saya update semula nanti.

Namun begitu kalau korang tak sabar nak order, saya pun tak sabar nak buat; korang email je saya k.

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama