Brooch @ Pin

Salam...

Dah lama sgt dah Encik Posmen Kacak tak bekunjung ke umah...
Rindu plak kat wajah menawannya...


Lepas sahur semalam (iaitu hari Isnin), saya terus continue ngn "Projek Raya 2011"
(Apa itu Projek Raya 2011... Tungguuuuuu.....)
Ngihihihi <----(ketawa licik..)

PAstu dlm kul 10.30pg sy dah ngntok, terus lelap dlm angin sepoi2 bahasa...
Dalam kul 12 tghari cepat2 sy bgn... Mana leh tdo lama2 nnti makhruh posa...

Tiba2 ternampak satu parcel kecik kat atas meja...
Aik!
Ni mesti kepunyaan saya ni... (mesti la...)

Adik kesayangan saya muncul lalu bersuara ngn muncung panjang...
"Tadi org sedap2 tdo, tetiba ada bunyi hon.. Pin! Pin! Ish... Sebok je bunyi... Org nk tdo pun tak bole...", dia mengadu...

Bunyi hon.... (tanda soal)
"Mesti posmen la tu..." ujar saya ngn wajah comel.. (iaitu muka innocent ngn mata berkaca2..)

"Ye la... Sape lagi... Hon..hon.. Byk2 kali.. Tak sopan langsung... Apa salahnya ketuk pintu bg salam.. Tak ilangnyer motor dia tu, tinggal kejap..." sambung adik saya lagi ngn muncung jugak....

HAAAAAA!!!!!!!! MOTOR!!!!
Mata saya membulat...

"Posmen tu naik moto ke..." tanya saya sambil mengekalkan mata yg membulat tadi...

Adik yg tadi mata sepet terus membulatkan matanya melihat si kakak yg tetiba je jadi pelik...
"Ha la... Takkan posmen naek kete pulak!" sempat lg dia berlawak dlm tanda tanya...

Alaaaaaa.....

Melepas la nak jumpa ENcik Posmen Kacak tu...
Dah ler jarang2 singgah umah beta ni...
Bese2 Abang Van Poslaju yg singgah...
Arini dia pulak yg singgah, pastu takmo sms dulu.. (konon..)

Woooo... T__T...

Berbakikan perasaan keciwa, saya mencapai parcel di meja...
Dgn linangan air mata, parcel kecik tu saya buka...
Melompat2 brooch kecik keriangan, dek sinar matahari yg menerang...
Tanpa lengah kamera sudah di tangan, posing maut brooch2 sekalian...


Amboi... 
Bukan main lg korang posing yer...
Sudah2.. Meh mama bawa masuk BILIK KORANG meh...

Wassalam...
T____T



Comments

Assalamualaikum

Kami membuat handmade felt craft; serta menjual bahan-bahan krafnya sekali.

Bisnes ni online dari rumah dan semua order dipos ke seluruh dunia.

Tiada self pick-up. Tiada COD


Waktu urusniaga : 11pg-4ptg (Isnin-Jumaat)
Cuti : Sabtu & Ahad
Pos barang : 4ptg (Isnin-Jumaat)
Kurier : Poslaju


email : asema84@gmail.com

whatsap :018-3798330
shop : asma-felt-box.com

ssm : 002186823-k

Popular posts from this blog

Tutorial: Cara Kira Harga Poslaju

Tutorial : Cara Buat Minyak Kelapa Dara di Rumah

Tutorial: DIY Handmade Wedding Card