Brads Pitts

Salam...

Sape nak brads....?
Huhuhu....
Baru semalam je sampai ni tau...


Ini ialah BRADS
Saya bg dorg nama Brads Pitts sempena nama ex-bf sy Encik Brad Pitt...
Huhuhu....

Brads ni saiznya 5mm

dan harganya RM1.50 utk 10 biji

A'ah.. Mmg agak mahal...
Mungkin sbb dorg ni ensem sgt kot... (mcm Brad Pitt.. Muahaha!)

Brads ni diperbuat dari metal (tak pasti besi atau metal jenis apa) pastu dispray dgn cat itam berkilat yg mempesonakan...

Brads ni digunakan utk membuat hiasan kat felt atau apa2 jenis kraf yg sesuai...
Dan saya pula membelinya dengan niat untuk membuat mata...
Terutama sekali mata Domo-Kun dan mata orang lidi dan apa2 saja mata yg mata itamnya kecik sesuai ngn saiz 5mm...

Kenapa gunakan brads sbg mata menggantikan felt itam?
Bukankah gunakan felt jauh lebih murah?

Betul...
Mmg guna felt sbg mata itam adalah jauh lebih murah...
Tapi memandangkan tangan saya ni mcm tangan Shrek, menggunting felt berbentuk bulat dgn saiz 5mm adalah sangat menggoncangkan iman... sama ada ia tak jadi bulat, atay bengkok, atau berbulu2, atau sebelah mata besar, sebelah mata lagi kecik...
o__O

Oleh itu brads in adalah objek yg sangat menggembirakan hati dan muncul di saat2 saya memerlukannya...

Tapi saiz ni kecik sgt la...
Takde ke saiz brads yg lebih besar...

Huhuhu....
Buat masa ni hanya brads ni je yg available...
Untuk mata yg lebih besar saya biasa guna buttons hitam 11mm ni...

Button itam 11mm

Kalo nk besar lagi, sy guna felt itam biasa...

Hihihihi....
Nantikan ada produk baru dari Asma-Felt-Box...
Baru je siap 3 jenis dan dlm proses touch-up di saat akhir..

Sila nntikan dgn penuh debaran... >_<

Wassalam...




2 Ulasan

  1. wah.. selalu nampak mata jenis ni dlm blog mat salleh.. diorang panggil 'safety eyes'.. tapi saya br je beli googles eyes dgn asma hr tu.. klau tak mesti saya nak beli..huhuhu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ea... Eyes ni pun baru je smpai... Jgn bimbang, ada byk lagi... Eyes ni pun kecik, bole masuk dlm sampup posekspress.. Murah sket postage... :>

      Padam
Terbaru Lebih lama