Stok Update

Salam...

Hai, watpe tu...?
Jangan buat yang tidak2... >_<

Dah lama tak update sebab tak tau nak update ape...
Oleh itu harini nak update stok felt...

FELT DAH SAMPAI TAPI ADA DUA KALER YANG ABES SERTA MERTA IAITU KALER ITAM DAN KALER PINK...


Ya, itam dan pink yg kene vote kat atas tu...

Next stok akan smpai minggu depan (sepatutnya la)..

Dan Poslaju skrg ni cam tak berapa nak laju jer...
Dan saya pun cuma dapat check email waktu ptg atau malam...

Jadi kpd yg nak brg tu urgent2 sgt, sila jgn berharap pada saya...
Dan kpd anda yg jenis tak sabar, kuat marah dan suka makin hamun org sbb lambat reply email atau brg lambat sampai, sy minta jgn berurusan dgn Asma-Felt-Box..
Sbb sy tak tau camne nak handle orang camni....

Walaupun sy cuba sedaya upaya organize order, packing dan pos; tapi ada juga sebiji dua order yg termiss atau tertinggal atau tak cukup atau apa2 je la yg tak sempurna...

Kadang2 terpikir jgk, bila la nak jadi akan jadi perfect?
Dan jawapannya, mungkin tak jdi perfect kalo buat 2 keje dlm 1 masa dan running this business sorg diri...
Kecuali kalo takde keluarga, takde kawan, takde hobi, takde nafsu nk shopping, xde rasa nk pi jalan2, takmo tgk wayang, tak tertunggu2 nk tgk Supernatural dan Merlin..
Semuanya akan sempurna kalo saya available 24 jam dan online 24 jam...

Tapi saya suka tido, jadi tak mungkin mampu jadi sempurna....

Wassalam...

P/S: Saya ni tiap kali menulis entry, kalo tak membebel tak sah kan? Bila la nk jadi sempurna...:/

3 Ulasan

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. pos laju memang begitu,,,kak,,
    xjual magnet ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...
      Magnet ea.. Takde la...
      Sy belom jumpa supplier utk magnet..
      Tapi saya akan usahakan sbb byk permintaan.. :>

      Padam
Terbaru Lebih lama