20/03/2015

SENARAI SEMAKAN KELAB 4.00 PAGI

Salam..

Saya saved gambar ni dah lama..


Malangnya dah tak ingat kat mana saved gambar ni..
Sape2 yang tau, atau sapa2 punya gambar, sila komen kat bawah ya..
Saya nak tuliskan kredit dan link untuk tuan punya gambar ni..

Saya dah banyak kali cuba ikot, tapi no 1 tu je pun dah tak menjadi..
Caner tu..?
Tido pun dah pukul 1 2 pagi, bangun konfirm bukan 4 pagi..
HUhuhu..

Apapun, kene cuba jugak. Chaiyuk2!

Wassalam
SENARAI SEMAKAN PUKUL 4 PAGI
1. Saya tidur sebelum pukul 11 malam. 2. Saya bangun jam 4 pagi. 3. Saya bersenam 30 minit. 4. Saya mandi sebelum subuh. 5. SAya solat sunat taubat, tahajud, hajat, witir. 6. Saya baca al-Quran 2 muka surat. 7. Saya solat Subuh di masjid. 8. Saya bermuhasabah merenung diri menyudah getara kesyukuran diri. 9. Saya bangkit dan berlari memulakan kerja sebelum terbit matahari. 10. Saya tampil ceria, bersedekah di pagi hari, tebarkan salam berikan senyuman

1 comment: