Acrylic Felt Warna Peach (warna kulit)

Salam..

Ramai juga yang request felt lembut warna peach untuk buat muka plushies..

Oleh itu saya masukkannya..
Hahaha...

felt lembut warna peach

Kiut tak warna ni..
Ni warna peach..
Ala-ala warna kulit anak patung/plushie gitew..

Bole dapatkannya kat sini : http://shop.asmafeltbbox.com

Stok felt lembut pun dah sampai minggu lepas..
Jual punya jual akhirnya tinggal banyak ni je..

baru berkesempatan susun
Tengok kat situ, warna red dan abes..
Warna purple pun tinggal 1 meter je..
Jangan bimbang...
Minggu depan (probably hari Selasa) stok satu lagi akan sampai..
Kali i banyak purple..

Nak order jangan segan2 ya..
Order je kat website tu..

Whatsapp pun bole..
Lambat sikit la replynya.. Sebok menjahit..
Huhu..

Wassalam...

2 Ulasan

  1. Macam mana saya nak beli polyfiber. Saya duduk kuantan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya dah pindah Penang sis.
      Kalau nak pos bole la.
      Whatsapp saya ya 0183798330

      Padam
Terbaru Lebih lama