Search This Blog

05/08/2010

This is NOT IKAN BUNTAL

Salam...

Penat jugak nk promote blog ni.
Wlaupn dh tulis blog slama setahun, tp tak penah amik tau pn hal camne nk tarik org singgah kat blog kita. Serius, mmg tak reti...

This week mmg abeskan masa mencari maklumat, blogwalking and promote...
Nampaknya saya lbh sesuai jual brg offline...
Maybe lbh mudah tapi kosnya pun tinggi kan...

Takpe2...
Ini adalah cabaran bg sy yg msih sgt2 hijau ni...
Mungkin patut apply tips yg diberikan oleh blogger2 profesional yg laen...

Smbil2 blogwalking, cuma sempat buat satu keychain...


Korag tau keychain apa ni...
Ni la cupcake...
Jadi ke, tak jadi ni....

Ayah igt ni ikan buntal....
Ada ke patut...

Tp keychain ni takkan msuk dlm katalog sbb ia dah kategori reject aka tak menjadi...
Lps ni nk wat cupcake smpai menjadi..

Chaiyuk!

Wassalam....

No comments:

Post a Comment