CRAFT MATERIAL ARRIVES!!!

Salam...

Sukanya saya..!
Semalam satu parcel dah sampai tau...
Nak tau apa dalam parcel tu?
Meh la tengok...

TADA!!!!
Ada keychain, keyring dam brooch...
Jom kita berkenalan dengan mereka.. ^_^




Brooch yang sampai ni brooch murah tau...
Cuma RM1.70/10pcs
Brooch yang high quality  msih available, cuma kali ni sya tambahkan brooch murah ni sebab ramai minta sya kurangkan harga brooch tu...
Maaf, brooch high quality tu memang mahal, sebab ia tajam, berat, berkilat dan ia memang khas utk  buat jewellery... Saya pun suka guna brooch tu sebab takde masalah tumpul, patah atau bengkok.. Pueh ati la pendek kate.. HUhuhu...

Jadi kali ni saya tambahkan brooch yg berkualiti biasa.. BUkan low quality tau... Ni kualiti biasa2 je..
Harga pun ok la kan..
Suka tak? Suka tak?
Hohhohoho!

Okay, sekarang saya tunggu parcel butang pulak...
Kui kui kui...
Aritu dah cakap kat diri sendiri takmo restock sebab nak jimat utk kawen...
Last2 restock jugak...
Apa la.. Tak bole dipercayai...
Huhuhuhu...

K la.. Sape nak order bole terus ke http://shop.asmafeltbox.com/
Atau isi borang kat sebelah kiri ni...

Wassalam...

P/S: Yang kes phishing alert semalam tu, saya check akaun belkom masuk lagi payment dia... Maybe esok kot... harap ia cuma perasaan buruk saya sahaja... :/

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama