Cabaran 18: Siri TV Kegemaran

Salam...

Dah masuk ke cabaran 30 hari yang ke-18..
Topik hari ini SIRI TV KEGEMARAN SAYA

Kalo korang dah lama follow blog ni, pasti korang tau yang saya suka sangat citer penyiasatan..
Antara yang paling saya suka ialah:

CSI

Ni gambar CSI versi Vegas yang mula2 sekali keluar tv..
Watak2 asal dia..
La ni pelakon dan bersilih ganti, tapi saya masih suka yang asal ni..
Watak yg paling saya suka, mesti la bos dorang, Grissom tu..
Yang mana satu? 
Yang muka paling besar dalam gambar tu..
Hehe..

NCIS

Ni pun citer penyiasatan jugak..
Kalo CSI ialah pasukan forensik, NCIS ni pasukan polis yang menyiasat kes tentera (atau kematian tentera)
Citer ni serius tapi wataknya ada karakter yang lucu buat kita seronok je tengok..
Watak kegemaran saya ialah Abby (gadis pelik yang pakai lab coat tu)
Dia sangat bijak dan pelik..
Sepanjang hari dihabiskan duduk dalam lab dengan muzik rock yang kuat..
Perangai dia macam budak2.. 
Comel sangat.. >_<

RAY DONOVAN

Secara jujurnya, saya sendiri pun tak tau ni citer apa dan siapa Ray Donovan ni..
Pernah tengok sekali je, episod yang dia upah orang utk bunuh ayah dia time adik dia tengah boxing..
Lepas tu tak tengok dah..
Tapi episod tu memang best.

Pastu nak tengok, selalu je lupa..
citer ni tak macam CSI dan NCIS, dimana setiap episod ada 1 kesah..
Ray Donovan ni siri yang bersambung2, kalo terlepas satu episod, dah tak tau apa yang berlaku dalam episod seterusnya..
Haaa.. Camna saya nak tengok..

Walaupun nama, suri rumah dan duk kat umah je 24 jam, tapi saya tak tengok tv tau..
Saya mengadap keje saya ni la..
KAdang2 taknak tido sebab excited buat keje...

Pasni nak cari CD la, bole tengok time terluang..
Ke, ada sesiapa nak hadiahkan saya cd citer ni?
Bole je..
Ngehehehe..

RUNNING MAN

Reality tv kegemaran saya pulak ialah Running Man
Kalo nak gelak2 sepanjang 2 jam, ni la rancangannya yang wajib tonton..
Sape yang paling saya suka?
Tak dapat pilih sebab semuanya best..
Hohoho...

Tu je kot rancangan tv kegemaran saya yang sempat saya ingat..
La ni dah kurang tonton tv, jadi tak ingat dha citer apa yang best kat tv...

Jumpa dalam cabaran yang seterusnya!

Wassalam.... 

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama