Felt Pillow Birthday Gift

Salam...

Pagi Ahad yang sungguh indah..
2 3 hari ni jarang online.. Siapkan keje lain yang terbengkalai iaitu potong felt dan kemaskini akaun...
Saya dah siapkan akaun bulan August dan September..
Akaun Oktober belom.. Hehehe..

Buat akaun ni boring tau..
Boring sangat (bagi saya la)..
Kalo bole nak elak buat, tapi mana bole elak kan..
Nama pun berniaga...
Huhuhu...

Berikut ialah bantal felt yang saya buat dah lama la jugak..
Baru berjaya upload dari kamera..


Bantal Felt Happy Birthday sebagai hadiah hari jadi..

BAntal ni diperbuat dari felt lembut
Corak-corak tu dari felt keras
Corak tu semuanya jahitan tangan dan jahit keliling pun jahitan tangan jugak tau...

Harga depend pada design..
Masa yang diperlukan untuk siapkan bantal ni pun depend pada design..
Kalo nak cepat memang tak dapat sebab banyak pending order...
Queue ni ikot sape bayar dulu..

Contohnya Si A order 1hb dan bayar pada 20hb; 
Si B order 19hb dan bayar pada 19hb.
Maka yang beratur dulu ialah Si B.
Si A kena duduk belakang Si B..

Ini perlu dilakukan sebab ada yang drop order pastu senyap..
2 bulan kemudian dia bayar dan nak saya pos esok..
Bila saya terangkan tak dapat nak pos esok sebab ada order lain dulu, dia terkejut dan flashback yang saya cakap haritu bole siap..
Memang bole siap kalo buat pembayaran 2 3 hari selepas drop order...
Kalo selepas 2 bulan tak dapat la sebab ada kastemer lain yang booking tempat dulu...

Maybe silap saya jugak sebab haritu saya tak explain dengan jelas..

Dan kalau tak dapat bayar full sebab nak tunggu gaji, bole bayar separuh dulu untk confirm order..
Sebabnya ada yang saya siapkan order sebelom dia bayar.
Bila inform dah siap, dia senyap pulak.
Jadi sedih la saya... *wooo*

Orait, nak order isi je borang kat bawah ni..
Takpun email saya kat asema84@gmail.com atau whatsapp 0183798330

Kalo saya belom reply tu, maksudnya saya tengah buat keje..
Bila online nanti saya akan terus reply..
Biasa la, sendiri bos, sendiri kuli..
T__T

Bila la nak kaya ni..?
Nak upah orang...

Wassalam...

2 Ulasan

  1. Ada cerita lawak Sis. Sepanjang minggu lepas ramai orang telefon Ayuni tetapi hendak mencari Asma. Ini ada entri penghargaan buat Sis ^_^ : http://ayunirafilah.blogspot.com/2014/10/penghargaan-untuk-sponsor-makanan-kucing.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeke... Alamak, mesti dah silap faham dengan banner atas tu...
      Tenkiu Sis Ayuni for the entry... Love it! >_<

      Padam
Terbaru Lebih lama