New Craft Supply : Craft Eyes 6 saiz

Salam..

Selamat kembali ke minggu yang baru..
Yippi! Yippi!

Saket kepala belom hilang tapi dah slow..

Saya slowkan masa bersama laptop sejak beberapa hari kebelakangan ni..
Dan tetapkan masa online hanya dari 11pagi hingga 4 petang..
RAsanya dah ok sket..
Mungkin jgk stress kerana banyak sangat menumpu kot..

Pasti korang tau tentang masa saya online..
NAmun begitu masih ada yg menggesa saya reply whatsapp, walaupun status whatsapp saya dah tulis waktu urusniaga 11pg-4ptg dan Sabtu Ahad saya cuti..
Mungkin belom tau, sebab tu saya selalu ulang-ulang tentang waktu urusniaga tu..

Saya encourage korang order direct kat http://shop.asmafeltbox.com
Semua harga, saiz, warna dah ditulis dengan jelas kat situ,.,
Malah saya dah buat video tutorial cara beli bahan kraf kat website melalui smart phone; bagi yang tak mampu baca steps.
Korang rujuk situ ya..

Okay barang baru! BArang baru!
Hahahaha..

Hepi sangat kerana kali ni dapat tambah koleksi saiz mata gedik-gedik yang sangat penting dalam kraf saya..
Ya, saya suka buat kraf yang ada muka, dah ada muka mesti la ada mata kan..

Sebelom ni ada craft eyes saiz 6mm, 8mm dan 10mm kan..
Kali ni tambah lagi 3 saiz terus iaitu..

CRAFT EYES 12mm
CRAFT EYES 15mm
CRAFT EYES 18mm

TAk caya ke..
Kalo tak caya tengok gambar ni:


Ha.. Nampak kan..
Kini ada 6 saiz mata kraf ni tau..
Suka tak?
Suka tak?
Saya suka... ^____^




Alang-alang dah amik gambar..
Letak je la gambar saiz-saiz toy eyes kat sini..

Ada lagi saiz-saiz lain yang korang nak?
Atau bahan-bahan kraf lain yg korang nak?
Tulis je kat borang sebelah kanan ni--->
Apakah bahan-bahan kraf yang anda perlukan..

Saya tak janji akan dapatkannya..
Tapi akan take note dan tengokkan dalam next memborong nanti..

Terima kasih kpd yang sudi submit..
Sayang korang..

Wassalam..




Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama