Selamat Hari Natal

Salam..

Selamat Hari Natal kepada kawan-kawan yang beragama Kristian.


Saya tengah list-kan barang-barang kraf kat website baru.
Sekarang baru siap list ribbon polkadot.

Akhir bulan satu nanti website yang sedia ada ni akan expired, jadi kene cepat-cepat la pindah ke website baru.
Penatnyaaa...

Website baru ni dah dibina pada bulan 8 lagi.
Ingatkan sempat launching pada 1 Januari 2019.
Tapi nampaknya tak sempat.
Ada 5 hari je lagi :(

Ini website temporary terbaru saya : https://asmafeltbox.com/store
Address ni mungkin akan ditukar nanti (atau tak..)
Tapi jangan drop order lagi tau.
Belom siap lagi.

Saya kene pindahkan data order dan customer dulu.
Point korang pun akan saya masukkan nanti.
Plan asalnya bulan 12 ni la masukkan data tu.
Tapi tak sempat pulak. Hahaha..

Saya tak sangka ada baby ni kehidupan jadi kelam kabut sikit.
Sebenarnya tak kelam kabut pun kalau saya cuma habiskan masa dengan baby.
Tapi bila nak start niaga balik, jadi tak berkesempatan pula kerana lebih utamakan baby.
Hahaha...

Bila ada masa terluang, saya tido..
Maklum la tak cukup tido..

Tak sangka pula kehidupan dengan bayi macam ni..

Tak, saya tak merungut.
Saya enjoy dengan kehidupan baru ni.
Kehidupan seorang ibu.
Cuma saya rasa bersalah kat blog ni, kat whatsapp, kat instagram dan kat facebook.
Kerana tak sempat update apa-apa..

Jualan pun makin perlahan..
Punca utamanya saya lambat jawab whatsapp.
Tak apa la rezeki peniaga lain in shaa Allah.

Baru tulis sampai sini, baby dah memanggil-manggil.
Suami ni pandai juga.
Saya letak baby kat luar, bila baby memanggil-manggil dia bawa masuk baby dalam bilik.
Main seminit dua pastu keluar.
Baby tu dia tinggal..
Alahai, bagi la can kita update blog dulu.

Erm.....

Baru saya faham kenapa craft maker yang saya follow dah stop berblog bila jadi mak.
Tak sempat.
Saya pun macam tu la gamaknya..

Apapun saya sayang sangat dunia blog.
Start berblog pada 2009.
Nak masuk 9 tahun berblog tu.
Nampak sangat dah tua kan.
Hahaha...

Kalau dulu blog ni personal macam diary.
Lama kelamaan saya fokus pada kraf aje.
Benda-benda peribadi saya kurangkan, takut pembaca boring pula nanti.

Saya ada senarai post yang nak ditulis dalam blog.
Tapi masa pula mencemburui diriku.
Bila ada masa nak tulis, mood pula dah hilang sebab rasa macam lama sangat dah..
Sebenarnya bole je tulis kan...

Okay la,
Saya nak sambung listing kat website baru.
Banyak lagi barang tu dalam 100 barang lagi.

Saya mesti kuat. Saya mesti kuat.

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama