How to Crochet Among Us Amigurumi Video Tutorial

Salam.


Dah lama dah buat tutorial Amigurumi Among Us ni, baru teringat belom promote lagi. Huhuhu.

Sebenarnya saya sendiri pun tak pernah main game ni. Tapi serius cakap memang cute giler karakter dia.

Saya pun try la but sebiji karakter ni kot² jadi, sekali jadi! Hahaha.

Seronok sangat.

Sebenarnya percubaan pertama tak menjadi tau. Second time baru jadi.

Ni percubaan pertama
Ni percubaan pertama. Cam pelik kan .

So kalau korang nak cuba buat Amigurumi Among Us ni bole ikuti tutorial ni :


Pada awalnya saya nk edit video ni bagi 10 minit je.

Tapi banyak komponen kene buat, tak cukup 10 minit. Pastu dapat komen² dlm video lepas² yang cakap "tak jelas" "laju sangat" dsbnya, jadi saya cuba buat detail supaya semua jelas. 

Kepada yang dah pandai mengait, korang bole skip skip je detail tu. Detail tu saya buta untuk korang yang masih baru dalm duni mengait.

Semoga bermanfaat 😊

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama