Mask Extender versi Merdeka Upgraded

Salam. 

Bulan merdeka datang lagi.
Saya ingatkan kita takkan pakai lagi dah mask extender tahun ni, rupa-rupanya masih pakai 😞.

Bulan merdeka ni of course la pakai mask extender yang pesen lain sikit kan.

Pesen macam mana tu..?

Pesen Mask Extender versi Merdeka

Saya ada buat tiga biji sebagai ready stock.
Kalau korang tengok betul-betul, saya ada upgrade sikit berbanding yang tahun lepas punya.

Kali ni saya taruk berlian kat tengah-tengaj bunga tu.

Bling bling

Maaf atas kualiti gambar dan video tu.
Gambar ni saya amik dengan menggunakan phone Huawei. Kualiti dia memang lain macam je pelik.

Kalau korang nak buat sendiri, saya tk dapat share cara membuatnya sebab ini pattern orang lain. Tapi saya pulak tak ingat saya amik kat mana. Rasanya kat Facebook. Korang bole godek-godek kat sana, kot-kot jumpa.

Apapun saya ada buat tutorial versi yang kurus sikit kat youtube kalau korang nak try.

Tengok sini


Simple je cara membuatnya. Tak se-complicated rupa dia. Kejap je siap.

Sape nak beli mask extender tu bole dapatkannya di Kedai Shopee Saya

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama