Jari Joget

Salam.

Saya buat IG baru, namanya Jari Joget.

Jari Joget ni saya buat khas untuk taruk aktiviti mengait saya. 





Kat situ saya taruk gambar ynag dha sedia ada je dulu. Naseb baek saya join Yarn Friends Rock Challenge. Ada la juga bahan untuk update setiap hari.

Pada awalnya (beberapa tahun lepas jugak la) saya nak rebranding Asma Felt Box kepada Jari Joget memandangkan saya buka  buat felt kraf sahaja. Saya juga buat pixel art, menjahit dan juga mengait. Jadi Jari Joget ni sesuai sangat la gantikan Asma Felt Box.

Pastu rasa cam sayang la pulak.
Lama² tak rebranding rebranding pun.

Pastu ada sesuatu yang kurang syok kat ig asmafeltbox tu.

Tiap kali saya upload gambar mengait akan dapat 2-3 followers baru. Pastu saya upload gambar kain felt hilang 2-3 follower. Esok tu tambah pula 2-3.

Minggu seterusnya saya upload gmbr kait lagi, naik 2 follower. Pastu taruk gambar butang hilang 2 follower.

Say rasa cam penat je tengok nombor tu naik turun naik turun.

Jadi saya decide untuk asingkan ig felt craft dan ig mengait; memandangkan dua niche ni adalah orang yang berlainan 

Dua ig bermaksud makin kurang la update.

Apapun, memang dah kurang pun sebab kene jaga baby dan toddler. Ni pun rasa cam nak gila je ni. Huhuhuu.

Semoga saya akan terus kuat menjadi seorang ibu, online seller dan craft maker.

Terfikir juga nak give up salah satu, online seller atau craft maker. Tapi kan, tak sanggup!

I love my life.
Cuma penat je sikit...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama