Azam 2022



Assalamualaikum kawan².

Ya, saya masih lagi wujud, cuma mendap sikit. Haha.

Anak kedua saya dah berusia 5 bulan, anak sulung pula 3 tahun 3 bulan. Anak sulung saya belom boleh bercakap lagi. Dalam terapi dgn occupational therapist dan speech therapist. Namun begitu, puncanya saya juga sebab saya ni jarang sembang dengan dia. Saya tak pandai menyembang 🥲

Saya masih idle dari mana² social platform. Kurangkan masa pegang phone supaya anak tak terjebak sama.

Namun begitu, kedai online saya masih beroperasi. Atau bole dapatkan juga di shopee.

Hadoi, gaya penulisan saya ni macam tak sedap je dibaca. Post no ditulis secara berperingkat. Tu yang rasa macam tak connected je tu. Curi2 tulis.

Kenapa saya usaha sangat curi-curi tulis kali ni?

Sebab nak buat azam 2022.

Malas sebenarnya nak tulis pasal azam.
Nama je azam tapi tak berazam mana pun.
Last² lupa.

Tapi rasa cam tak lengkap je bila takde azam.

So azam tahun 2022 ni ialah... (kita buat simple² je)

1. Nak turun 10kg
2. Nak buat 1 blanket queen size.

Wohoooo...
Mampukah aku.

Mampu tak mampu kita tengok hujung tahun ni. 

Apa azam korang?


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama