Februari Crochet

Salam...

Quick update.. quick update.

Bulan Februari lepas saya berjaya buat 16 kraf!
WooHoooo. 
MAcam banyak je kan..

Kene berterima kasih kat Projek Asma Kiyut Box.
Projek itu je dah siap 10.

Sepatutnya projek tu ada 20pcs.
10 biji Gudetama + 10 keping putih telur Gudetama.
Tapi sebelum bulan Februari berakhir, saya cuma berjaya siapkan 5 biji Gudetama dan 4 keping putih telur.

5 biji lagi dah kait dah cuma belom cantum badan dan belom buat muka.
Putih telur pun belom kait lagi.
Ada sikit je lagi nak siapkan.
In shaa Allah bulan ni siap.

Pastu sepupu saya tempah 4 helai kopiah kait kanak-kanak berserta dengan nama masing-masing.

Pastu ada tempahan bantal 3 birthday 3 biji.
Maka jadi la 16 pcs bulan ni.
Dan menjadikan keseluruhan Projek 100 Kraf dah setel 22%

Wuuuu macam promising je ni.

Saya hepi sangat bulan lepas sebab sangat produktif.
Ada lagi tu  work in progress yang belom siap sebab nak buat tempahan.

Semoga saya kekal istiqomah.
Aaminnn....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama