26/08/2010

Gu Jun Pyo

Salam...

Sejak akhir2 ni bad mood sket sbb menyampah ngn ayah...
Mmg kalo involve dlm family business mmg mudah tersinggung sbb bos kita tu adalah ayah kandung sendiri. Dan bila dia marah (padahal salah ayah, bukan salah saya) cepat je hati ni tersinggung. Kalo salah sendiri tak tersinggung pulak. Pelik..

Gu Jun Pyo dah siap semalam...Ni dia...

Gu Jun Pyo (pakwe Adik konon)


Gu Jun Pyo (pakwe saya, seriously..)


Sama tak...
Mesti la tak sama...
Saya bukan David Blaine...
Huhu...

Siapa2 Melayu yg muka cenggini, calling2 la I okey...
Boleh kenal2, kawan2, kawen2...
Haha.. Gedik...

K la...
Kurang mood la...
Asyik teringat kat kiamat yg dah hampir...
Tapi umat Islam masih lagi terkinja2 mcm monyet...

Wassalam...


P/S : Paderi Melayu dari Singapoe dah beratus2 masuk Malaysia, la ni kat Seremban. Beware dgn air mineral free atau murah. Nak2 yg namanya ada "Al-" kat depan. Maybe dh mixed ngn holy water.

Mgkin ini hanyalah khabar angin, namun saya rasa bersalah kalo tak sebarkan...


1 comment:

  1. kak, comey r gu jun pyo tu.. admire plak, mse tgk b.o.f xde perasaan ape pn.. hahaha...

    ReplyDelete