Maaf Semua.. :(

Salam...

Saya nak mohon maaf kpd semua customer yg buat order bulan ni...

Adakah anda mengalami pengalaman yg menakotkan seperti berikut:
1. Anta email atau order form; tapi tal reply2 (atau lambat sgt replynyer..)
2. Inbox kat FB tapi lambat sungguh dapat reply dari Asma..
3. Dah bayar dan dah inform; tapi takde reply n barang tak sampai2 pun...
4. Dah bayar dan dah reply dan janji nk pos esok; tapi dah 2 3 hari masih tak sampai2 lg barangnya...
5. Dah inform yg barang masih belom sampai; tapi tak reply2 pun lg... dan barang masih jugak belom sampai!

APA NI!!!

Ya, jika anda mengalami pengalaman berikut ketika berurusan dengan Asma Felt Box pada bulan September (dan awal November ni..) percayalah; anda tidak kesorangan....

Saya minta maaf banyak2 kat anda semua sebab dah merosakkan mood berkraf korang...
Saya mengaku yg ini adalah kesilapan saya dan I'm trying my best to fix all those problems stated...

Berikot adalah beberapa reasons yg menyebabkan berlakunya trauma di atas:
1. Sy  dh jarang buka email kerana busy dgn hal lain...
2. Byk email yg masuk dalam SPAM.. (sebab SPAM gunakan nama customer yg penah email saya; dan dgn bijaknya saya masukkan SPAM tersebut dalam folder SPAM... Bijak kan.. )
3. FB pun jarang buka sebab busy ngn hal lain jgk..
4. Minggu lepas ada byk order yg dapat pd hari yg sama, dan barang yg sama, jumlah payment yg sama dan payment dibuat pada hari yg sama. Dan saya jadi pening (ditambah dgn hal2 lain yg turut muncul pd minggu yg sama)...
5. Disebabkan busy dgn hal yg lain,saya paskan proses pengeposan kpd orang lain, dan anggap semenyer dah settle... Rupanya BELOM! Waarrrgggghhhh.. O_o
5. Aper lg ek....

Saya takmo jadikan hal "busy dgn hal yg lain" sbg alasan tak dapat melayan customer dgn 1st class service; tapi saya terpaksa citerkan juga sket2 sbb ni 1st time seme mende jadi tunggang langgang yg melibatkan byk  pihak (dan byk wang)' dan kene marah pun ada la jugak...

Oleh itu, sekali lagi saya memohon maaf kpd anda semua yg terlibat dalam insiden di atas; dan berharap anda sudi memaafkan kesilapan saya ini.. I'm trying my best to fix this problem... dan akan mengemaskini order2 anda pada minggu ini juga...

"Hal Lain" tu masih ada, tapi dah reda... Dan "Hal Lain yg BAharu" akan muncul Khamis ni... Tapi saya akan berusaha untuk TIDAK membenarkan kemunculannya mempengaruhi perniagaan saya lagi...

CHAIYUK! CHAIYUK!

Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
Yati
AUTHOR
5 October 2011 at 12:11 delete

Seperti mana akaun, customer pun kena buat satu record juga, Asma. Details order. Jadi, tak mixed-up. :)

Reply
avatar
5 October 2011 at 20:11 delete

Ya.. Sy ada buat record.. Tp last few weeks adalah super duper busy... T__T

Maafkan saya...

Reply
avatar