10/01/2012

Comic Strips: BUdak TAdika Bernama L REvealed..

Salam....

Pada suatu malam yang lemau, saya rasa sunggoh lemau...
Saya takmo packing...
Saya takmo wat akaun...
Saya takmo menjahit...
Saya takmo check order...

Abes tu aper yg saya mau....

Amik kamera lalu switch on laptop...
Maka terhasil la comic strips ni...
Walaupun macam tak layak digelar komik strip, tapi apa salahnya kan,...
Huhuuhuhu....

Enjoy.....

Pada suatu amalam yg lemau, saya merasa sangat malas.. (sebenarnya hampir setiap malam pun malas..)
Dek kerana malas, saya mengambil keputusan muktamad untuk bergolek sahaja sambil menonton Youtube.com...

Tgh syok golek2... Tiba2 saya terdengar satu suara yg sayup2 dari dlm bilik ni...
Suara org mintak tolong....

Ah, sudah,....
Suara itu diamati dan saya dapati suara itu muncul dari dalam sebuah kotak....


Dengan rasa ingin tahu, saya terus membuka kotak yg sungguh indah itu....
Suara tu macam termengah2...



Kemunculan budak tadika bernama Eru ni betul2 buat saya teruja...
Dah ler kecik, comey pulak tu..
Eeeiiii....... Geramnyer.... 

Sebab geram punyer pasal.....


Alamak, comelnyer dier senyum.....
Tapi, nape tak nampak muka saya...
Ape la... dh salah angle...

Tiba-tiba muncul lagi satu suara....



Weeeeeee.....
Sukanya2....
Saya dah dapat kawan baru...
Muka senyum.. Mata berkaca2...

Comel kan.. Comel kan....
Mesti la comel....
Huhuhuhu....

>__<


Yep...
Yg menghasilkan mereka ialah tak lain dan tak bukan....
*clap.. clap*

Okay, korang tdo la dlu kat bantal busuk saya ni...
Esok kte pi jalan2 ea...
Saya nak golek2 sambil godek youtube ni....

Ta..ta...
*saya sambung golek dan berpura2 tidak mempedulikan mereka...*






Hiiiiii......
Comeynyer...
Dah la comey.. Bersopan santun pulak tu...
I LIKE.... >_<

Miss Yu-IE...
Saya akan jaga dorang baek2 seperti saya menjaga anak sendiri <---
(ecece.. berdrama plak.. :P)

Wassalam.....

P/S: Eru bermaksud "L" dalam bahasa jepun... Ini adalah kerana org Jepun takleh sebut "L" akibat karakter hiragana dorang takde sebutan "L".... Jadi sebutan "El" telah menjadi " Eru".... Begitu juga ngn sebutan "Light" telah menjadi "Raito".. Harap maklum... ^_^



1 comment: