Ladybird Embellishment in progress...

Salam...

Arini saya cuti tau..
Jadi keje saya ialah berkurung dlm bilik smbil berkraf...
Sambil berkraf sambil dgr youtube...
Sambil dgr youtube smbil ber FB...

Jadi dapat agak kan betapa perlahannya progress saya..
Huhuhu...

Harini belom makan tangahari lagi sebab takde mood nak makan...
Mlm nnti nk drive thru kat McD beli bege je la kot...
HAhaha...
Baru kata nak diet....

Ni yg saya jaet start dari kul 12 td smpai kul 5...


BAru 25 biji?
Erm... camne nak wat keje cepat sket ni ea...

Wassalam...

P/S: Jaet laju2 tak syok kan.... ^__^

AMARAN:
Ramai orang wat ladybird camni, tapi ni adalah design saya.
Anda tak dibenarkan cilok dgn apa cara sekalipun.
Kalo nak sangat sila minta kebenaran dan wajib linkkan ke blog ni...
Harap awak faham
Saya dah penat sentap ngn awak..

7 Ulasan

  1. sabarlah kak asma...itulah ragam dunia perniagaan online mcm ni...by the way, moga rezeki utk kita tetap ada...insyaallah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la... Byk sgt design nk tnjuk... Tapi takot.. muahahaha!

      Padam
  2. waaaa comellah kak :D nak try buat boleh ? nanti saya linkkan ke kak ea ? kalau saya buatlah ^^

    BalasPadam
  3. assalammualaikum, akak :)
    sy nk tnye, acrylic felt yg harga dy RM17.00/10pcs tu size dy besar mana?
    then, mini felt pack tu size each felt bpe yea?

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikummussalam...
      acrylic felt tu 25x25cm
      mini felt tu saiznya 11.5x12.5cm... :>

      Padam
  4. asma, sy baru nk update ladybug kat blog hari ni..
    tak sangka pulak time nye lebih kurang sama ngn awak..
    harap tak kata sy meniru time awak ye..hehe

    saya budak baru nk try buat felt craft..tak secantik awak buat. ;)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama