FELT COLOUR CHART

Salam...

Hihihi..
Cer teka apa yg saya wat arini....?
A. Tido
B. Basuh Baju
C. Masak nasi goreng ikan masin

Jawapannya ketiga2 pun sya tak buat...
Sebab saya sebok buat ni... Huhuhu..


Ini ialah CARTA WARNA POLYESTER FELT yg baru...
Atau dlm bahasa Inggerisnya : The New POLYESTER FELT COLOUR CHART (eh, betul ke...)

Ingat tak carta yg sebelom ni....?
KAler2 ni masih sama cuma namanya dah diubah supaya nampak cute sket.. Huhuhu...

Semenye ada 30 kaler mcm sebelom ni jgk...
Harap gamabr kali ni nampak lebih jelas..


Yg ni  satu lg carta...


Yg ni CARTA WARNA ACRYLIC FELT atau dalam bahasa Inggerisnya The New ACRYLIC FELT COLOUR CHART
Sila abaikan dash tu ek...
Saya lupa nak ubah time print out...

Semenye ada 26 kaler, tapi yg dijual secara pack adalah 25 kaler..
Salah satu kaler akan saya tarik keluar time packing nnti...

Kenapa macam tu?

Sebabnya, saya puas duk pikir kaler apa yg nak dipadamkan dari carta ni utk mencukupkannya 25 kaler..
Namun saya tak mampu nak buat pilihan sebab seme kaler ni pun saya suka... XP

Kan sebelom ni ada 30 kaler...?

A'ah.. Sebelom ni ada 30 kaler.. Lagi 4 kaler ialah kuning cair, oren striking giler, peach, super oren striking giler.. Ni kaler yg kurang sambutan jadi saya keluarkan mereka.
Ke nak masukkan semula ek...

Nak tau apa perbezaan Polyester dan Acrylic? 

K la... Dah abes keje...
Jadi skrg nk masak nasi goreng ikan masin, basuh baju dan tdo...
Weeeeee....

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama